ارتباط با موبایل تایم:
دفتر مرکزی موبایل تایم :
تهران، بزرگراه بابایی، جنب شهرک شهید بهشتی، برج های ارکیده، برج B
شماره تلفن های موبایل تایم:
دفتر مرکزی
021-76832855
پشتیبانی و خدمات پس از فروش
09391670850
09120804686
ایمیل
info@mobiletime.ir
پیشنهاد میکنیم قبل از تماس با خدمات مشتریان صفحه سئوالات متداول را بخوانید؛ به احتمال زیاد جوابتان آنجا منتظر شماست.
همچنین جهت ارسال تصویر کارت ملی می توانید از این فرم استفاده کنید.
سوالات متداول
تمام گوشیهای عرضه شده در موبایل تایم رجیستر و تضمین شدهاند و کد فعالسازی هر گوشی و روش فعالسازی برای شما ارسال خواهد شد. همچنین میتوانید صفحات تضمین رجیستری و صفحهی سئوالات متداول رجیستری را مشاهده فرمایید.
برای خرید از موبایل تایم ابتدا نیاز به ثبت نام در سایت دارید. روی گزینه ثبت نام بزنید تا وارد صفحه ثبت نام بشید.
توجه: اگر شما قبلا عضو موبایل تایم شده اید از طریق صفحه ورود، وارد شوید.
بعد از وارد شدن به حساب کاربری همه اطلاعات را تکمیل کنید. بعد از تکمیل حساب کاربری به صفحه محصول مورد نظرتون برید و بعد از انتخاب رنگ و گارانتی گزینه افزودن کالا به سبد خرید رو انتخاب کنید. گزینه پرداخت نهایی رو بزنید. نشانی و نحوه ارسال رو انتخاب کنید. نحوه پرداخت رو هم انتخاب کنید و بعد از پرداخت و تایید سفارش خرید شما تمام می شود.
شما می توانید به وسیله تماس با واحد پشتیبانی با شماره 09391670850 وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید
تمام موارد را در صفحهی روشها، زمان و هزینههای ارسال برایتان نوشتهایم
ما روزانه سفارشهای شما را تحویل شرکتهای حمل و نقل میدهیم و کمی زمان میبرد تا کد رهگیری را برای ما ارسال کنند. کد رهگیری معمولا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل مرسوله به شرکت حملکننده (مثل پست یا تیپاکس)، برای ما ارسال شده و برایتان پیامک میکنیم.
ما تمام سعی خود را میکنیم که هیچ مشکلی در فرآیند خریدتان از موبایل تایم وجود نداشته باشد. از موقع ثبت سفارش تا و زمانی که محصول به دستتان میرسد. همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد، حامی شما خواهیم بود. جزئیات تعویض و عودت سفارشها را در صفحهی شرایط ضمانت هفت روزه موبایل تایم قرار دادهایم